32 mil!

2010-08-17 @ 18:04:47
Hej, just nu befinner jag mig 32 mil hemifrån! 32 mil från lilla Ställdalen en trygg plats där jag har vuxit upp, och nu sittet jag här i ett litet rum på ca 5x5 m. Ute skiner solen, på tal om det så är vädret otroligt konstigt!  Imorse, eller ja vid ca 6:00 så vaknade jag av att det åskade, blixtrade och regnade ute! När jag gick upp så hade det slutat men var grått och trist ute... Vid 14-tiden när jag slutade var det verkligen kolsvart ute, man kunde ha trott klockan var typ 22. Men ja, för då började det igen, men regn och inte lite regn heller!! Sedan åska och blixtrar, men lungnade ner sig för ute just nu så är det halv blå himmel och solen skiner! Vädret är bra konstigt ibland?

ni kan tillochmed få se en liten bild från min utsikt just nu:



skriver mera ikväll, kika in då ;)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0