31 augusti

2010-08-31 @ 21:39:53

Hej!
Är det inte helt sjukt hur fort månaderna går egentligen? Det är idag 31 augusti det innebär att det imorgon är 1 september? Är det så att vi går mot mörkare tider? jag tror nog det, det är ju knappt så att solen värmer längre :(

Jag vill ha mera sommar!!

Menmen nu får vi vänta ett helt år till, snart lägger sig väll första snön som ett täcke på marken, eller ja kankse inte snart men ja.. Inte alls långt kvar, hösten är iallafall nära och kommer närmare för vare dag som går. Men hösten kan faktiskt vara mysig.. Men jaja, imorgon är det en ny skoldag, och redan onsdag? Allt går otroligt fort, menmen jag klagar inte! Som sagt skola imorgon har lektion mellan 13:00-16:15, så hela förmiddagen ledig, eller ja jag ska plugga lite då! Men behöver inte gå upp så tidigt! Eller jag ska vara uppe till 9:50 ja lite innan det för då är det fukost som står på schemat, egentligen fm fika. Men kan lika gärna äta frukost då som att göra det mellan 7:40-8:45 är alldeles för tifigt att äta, så där vid 9:50 passar mig perfa! Så ja även imorgon! Längtar redan, haha för det finns ett bröd som är jätte gott sen gurka på det, MUMS!! :D
när vi ändå är inne på mat-talk så är det äcklig mat till middag imorgon! Isterband? och stuvad potatis men det skulle finnas frukost korv också, så man får hoppas på att den är god! Och sen stuvade potatisen är ju helt okej!
men det visar sig imorgon, jag vill iallafall ha torsdag och efterrätten där, haha då är det glass och kolasås som det bjuds på. Åhh va gott! middagen den dagen är inte heller nått roligt då är det stektströmming?

annars är det väll bara fredag kväll det är bra mat, då får vi hamburgare och tillbehör!
haha okej jag ska sluta prata mat nu, detta vart som ett litet mat inlägg men bra med sånna också ibland för att variera sig lite, men ja nu slut pratat om mat, för nu blev jag hungrig :(

Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0