27 aug

2010-08-27 @ 21:17:57

Halloj, det var ett tag sedan!
haft fullt upp, eller ja har bara inte orkat skrivit nått, för har jämt kommit på det så sent, men nu så imorogn är det lördag så idag kan man vara uppe lite längre, dock så är jag otroligt trött, hur kan man vara det? Knappt gjort nått denna vecka, menmen så kan det vara! Imorogn får man iallafall sova hur länge man vill!

Men ja jag går väll upp vid 10-11, någongång! Då blir det frukost, sedan ska jag hinna med och handla + fotografera lite grann! Så ja annars får vi se vad dagen bjuder på :)

Men det var inte det jag skulle skriva i detta inlägg egentligen för jag tänkte berätta om min dag idag:
Hade egentligen sovmorgon imorse men vi skulle åka iväg med Kemin och snorkla och håva! Så ja det bar iväg i skolans två bussar ut mot kusten och ja Östersjön! Såvar så långt ut man kunde komma med en bilväg tror jag han sa! Lite coolt, och jätte fint var det där! Men iallfall vi satte oss på en klippa/stenar som låg där och hade lite teori innan han delade upp oss i två grupper den gruppen jag hamnade i fick vara ute och håva först så det var att dra på sig sådana dära roliga stövlar som är jätte långa? (nu vad dem heter) sedan ta varsin håv och ut i vattnet medans dem andra följde med "guiden" och snorkla sedan bytte vi så våran grupp snorkla och dem som redan hade snorklat håvade!
Ja att snorkla var nog det häftigaste jag har gjort det var otroligt roligt, och verkligen en upplevelse! Då man hade alla grejer eller ja sådan dära våtdräkt (eller va det heter?) sedan roliga strumpor och handskar. Men som sagt riktigt häftigt var det, och var coolt att ha sådana dära dräkter för man flöt i dem så det vara bara att ligga där man guppade med i vågorna! Härligt!

Så ja en dröm har gått i uppfyllelse, har faktiskt alltid velat snorkla! Så nu nästa steg snorkla i stora barriärrevet, here i come! ;) 


(bild från google.se)


Så ja dagen har var riktigt bra :), eller ja halva haha för när vi kom tillbaka till skolan hade vi Matte B, matte på en fredags eftermiddag är ju inte det bästa! Menmen, det är bara att kämpa!
Puss
 


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0