Söndag

2010-04-25 @ 16:48:52

Måste bara säga att vi har hunnit med mycket saker idag!!

Dagen började med att jag städade mitt rum, dammsög, torkade golv och skakade mina mattor. Efter det gick vi ut för att byta däck på Volvon, så nu har jag bytt däck helt själv (nästan) och bra gick det, sedan när det var klart åkte vi till macken för att kolla luften, så nu har jag kollat luften för första gången också ^^ kan ju faktiskt vara bra att kunna.. Efter det så övningskörde vi lite grann, uppe på hästhagen (heter det så?) och sedan hem för att fika.

Snart kommer Mormor, så då ska vi fika igen. Så innan hon kommer så ska jag försöka städa klart mitt rum! Förresten så har jag beställt löshår nu, 400:- för 50 cm det är billigt!! Så nu vill jag ha det snart, men ska få testa en kompislöshår hon skulle ta med det till skolan i morgon! Så det blir nog bra ska ni se..

Kan också tillägga att det endast är 10 dagar kvar tills jag fyller år!!
Men nej städa rummet var det jag skulle göra, skriver mra senare.

Förresten måste visa lite bilder från igår:
 
 
 
 


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: rebecca

Gud vilka härliga bilder!



svar: Ja men det är ju bara naturligt :) Känns fel om man planerar sitt liv runt sin blogg ;D

Ja det blir det! Ääälskar pengar ;) haha men vem gör inte?? I helgen har det inte blivit så mycket. Lite reseplanerande i fredags, utgång igår och så får jag se vad som händer idag :) hehe, har du hittat på i helgen då? Kramar!

2010-04-25 @ 17:17:25
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: bella

jäklar vad duktigt, + fina bilder!

2010-04-25 @ 18:30:03
URL: http://modellbelle.blogg.se/
Postat av: Mia

Men gud! Hur fick du tag på så billigt löshår?

2010-04-25 @ 19:22:53
URL: http://duvetmia.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0