Planering för vecka 14

2010-04-05 @ 16:49:46
Måndag: Annandag påsk. Mitt påsklov börjar idag! Så det blir att ta det lungt och ta dagen som den kommer!
Tisdag: Upp tidigt då jag ska jobba på mamma's jobb idag. Vi slutar runt 15 tiden och efter det blir det att åka till Expert för att kolla på en kamera!
Onsdag: Jobba idag också! Sen efter jobbet vet jag inte vad som händer. Kanske plugga lite? Fast det är lov, men jag får se..
Torsdag: Packa, packa och packa lite mera! Inför Luleå då vi åker dit på fredag, ska även starta en ny kategori på bloggen men mer om det när det närmar sig!
Fredag: Luleå hela dagen. Vet inte riktigt vad som händer.
Lördag: Luleå hela dagen. Får se vad vi hittar på!
Söndag: Luleå hela dagen idag också!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0