Påsklov!!!! :D

2010-04-01 @ 21:44:12
Yeah, äntligen påsklov nu har jag 11 dagar ledigt.. det kan ju jag säga är riktigt härligt!

Men skolan idag har flytit på två lektioner, sista hade vi inte då läraren fick gå hem för att hon vart sjuk. Så arbetet som jag skulle lämna in om Hitler kunde jag ju inte lämna in, så just nu ligger det i skåpet och väntar på att lovet ska vara slut, haha men det får de vänta på!!
Så jag åkte hem med 14:12 tåget, gick hem eller mamma kom och hämta mig och grannen ^^ Efter halva vägen sen vart det att åka hem sedan åka upp till Ludvika igen, dollarstore, willys sedan till Syster&Ted där det bjöds på fika och efter det hem och göra lite mat som vi sedan åt (haha ja va ska man annars göra kasta den?) kollade på tv vid 20, och alldeles nyss så kollade jag på bella&tyra show. Mycket underhållande ^^
hoppas ni har haft en bra dag? :)

Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: ann-lo :)

svar: hihi jaa detsamma hörredu :D

härligt med massa lediga dagar ! :)

ska du göra då ? några planer ? :)

du det skulle vara jättegulligt och kul om du röstade på mig på veckans blogg hos http://myzaans.blogg.se/ :D jag är nummer fem :)

tack på förhand och sorry om jag störde :) kram ann-lo :)

2010-04-01 @ 22:30:51
URL: http://annloyouknow.blogg.se/
Postat av: K L A R A

sv: det är bara bra:)

ska vi lägga till varandra på bloglovin?

KRAM

2010-04-01 @ 22:32:05
URL: http://klaradaun.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0