Måndag

2010-04-19 @ 21:07:52
Hej!
Hinner ju knappt skriva något i bloggen nu för tiden, för mycket att göra.. Läxor, redovisningar och sånt, sitter precis just nu och skriver en uppgift, eller ja renskriver. Den är tills imorgon på pedagogiskt ledarskap, vi ska hålla värderingsövningar i klassen. Jag hatar det! sen på eftermiddagen är det också redovisning, då är det typ disskusion, åhh hatar det sist vi hade det så var det på samhällskunskapen och då sa jag inte någonting. Så vad tror ni imorgon då, jo jag kommer sitta helt tyst!

Tänk om man var lite modigare då skulle det vara bra!

Men nej fortsätta med det jag gör sedan blir det sängen för att sova, ska bara lägga ut dagens outfit innan jag ska sova. Ha det bra och ha en bra tisdag imorgon, och önska mig lycka till. På mina redovisningar som äger rum imorgon!!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0