Haha

2010-04-29 @ 22:04:35
kom på en sak, när vi var på wokhouse så skulle jag gå på toaletten, för det första så gick det knappt att låsa, men fick iallafall i låset till slut, men ja när jag skulle låsa upp igen, tror ni jag fick upp dörren? NEJ, så fick ju lite panik där inne, och knäppte med låset fram och tillbaka men fick inte upp dörren, tänkte att det hade gått i baklås.. men efter lite försök så fick jag faktiskt upp den, som tur va ^^


haha men jösses va rädd jag blev ;)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: MOA

sv: jo allt är också bra med mig! :)

och nu är det äntligen helg så mitt humör är på topp :D

2010-04-29 @ 22:10:48
URL: http://moiijs.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hahahah fy fan vad hemskt :O:O VÄRSTA SOM KAN HÄNDA, nästan! haha



svar: Jag avundas dig, sååå himla mycket!! :D hahah! Du är la säkert skit trött på att läsa det xD

Jag ska jobba 8-16, sedan blir det iväg o grilla hemma hos en kompis :) Ska jobba på lördagen också, så får ta det lite lugnt :) hehe! Vad ska du hitta på imorgon??

Kramar!

2010-04-29 @ 23:19:38
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0