28 april

2010-04-28 @ 20:15:41

Åh denna dag blev inte alls som planerad, men den har vart riktigt bra!

För det första den började inte så bra då jag klen upp några minuter i 7, så alltså inget löshår idag, utan bara en tofs i håret fick det bli då jag inte hann så mycket mera.. Skolan iallafall, hade natur&frilufsliv vi var upp till Brotorpskolan och fixade lite då vi ska ha en dag där med 4:orna nästa onsdag. Efter det åt vi i matsalen, och efter det köpte vi studentfest biljett, jag och P va dem första som köpte, häärligt! Så på måndag taggar vi!

Efter lunchen så hade vi psykosocialt arbete, slutade runt 13:50 sådå blev det en trip till Örebro tillsammans med Pernilla, där det inhandlades, en liten väska, skor, och sen en annan sak också! Så vart en sväng dit då, men åkte hem med 17:00 tåget! Så var hemma i ställdalen vid 18:06 och M som också var med tåget skjussade hem mig! Just nu sitter jag här men ska snart, gå in och ducha sen typ sova?


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0