26 april

2010-04-26 @ 19:59:53

Hello!

Måndag den 26 april idag, och vad har jag gjort idag då?
Jo hade sovmorgon imorse så jag åkte med 11-tåget till Lindesberg gick sedan upp till skolan till kafterian sedan till bibblan tillsammans med Emelie&Pernilla för att göra en uppgift till rättskunskapen. Sen hade vi en lektion rättskunskap från 13:15 - ca 15:00 ringde till mamma och frågade om jag fick åka hem med 15:30 bussen, så det fick jag så jag och P gick till station sedan bussen hem då mamma hämtade mig i kopparberg vid station sedan åkte vi hem jag lagade maten, mamma ringde.

Åt mat, sedan åkte mamma tillbaka till kopparberg där hon fortfarande är då hon skulle klippa sig.. Men nu ska jag kolla på topmodel! Skriver mera senare! Puss :)


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: bella

sovmorgon + topmodel = bra dag, right? ;)

2010-04-26 @ 20:42:38
URL: http://modellbelle.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0