1 vecka kvar!

2010-04-28 @ 22:22:24


Jag fyller år om en vecka!

På min önskelista står det:
- Stativ till systemkameran (ett från siba, dock vet jag inte om det funkar till systemkameror kostar iallafall 299:- och heter Hama Stativ Star 62)
- Twilight-böckerna (4 st, inbundna)
- Twilight filmerna (twilight & new moon)
- Mini wolummaster
- Pengar
- Sims 3, Destination världen
- Presentkort på Cdon
- Presentkort på Gina Tricot
- Wii-spel, New super Mario bros
- IKEA, servis med tallrikar, (färg: vit)
- IKEA, laptop stöd (149: -)
- Trisslotter ^^


fyller på med mera när jag kommer på...


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: rebecca

Det var inte dåliga grejer ;) Fan va bra :D



svar: Shiiiit! Jag är sååå avundsjuk :( haha jag vill också ta studenten!! Blir bjuden på en massa av mina vänners studenter nu.. HELT SJUKT VAD JAG VILL TA STUDENTEN!!! hahahah. Det är seriöst den bästa dagen i ditt liv!

Kramar :D

2010-04-28 @ 22:53:02
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: p-nilla

vad snällt, jag fixar ett recept på tårtan

2010-04-29 @ 06:34:05
URL: http://haxansurtantens.blogg.se/
Postat av: Rebecca K

det borde funka på systemkamera med ! för jag har ett stativ till min. det följer med en snurrplatta typ så bara du har ett "skruvhål" under kameran så går det. men de tror ja alla har, så nemas problemas ! :)<3

2010-04-29 @ 16:04:46

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0