07.19 - på väg till Linde

2010-04-30 @ 07:30:58

Hej! Jag är nu på väg till skolan, sista dagen denna vecka riktigt skönt och ännu bättre att jag faktisk slutar 11.20 och Cker alltså med 12.17 tåget hem och är hemma strax efter 1, det är typ 3.5 timmar tidigare än vad jag brukar Jonna hem så en fredag. Hinner också äta i matsalen där det är pannkaka får se om jag där någon med mig ^^ Idag är det förresten Valborg + att min kusin fyller år idag :) Vi ska iallafalll ner till K och M, där vi ska grilla om vädret tillåter annars så blir tacos tror jag båda är gott så får se vad det blir... Annars på ska vi även gå upp på makabra och kika lite (jag var med mig kamera, så det kommer bilder) puss skriver mer sen :)


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: tessan

okej =) jag ska bara ta det lugnt =P



Hoppas att du kommer att få en underbar fredag :D

2010-04-30 @ 08:55:33
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/
Postat av: SARA

sv: så lite så :)

okej, tack detsamma. ha en superbra valborg! vad ska du göra ikväll?

2010-04-30 @ 12:09:26
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0