01.26 - en timme senare ^^

2010-05-01 @ 01:35:42

Hello ;) ja precis en timme senare, alltså sen jag skrev förra inlägget på ligger jag just nu sängen och ska sova. Det har vårt en lång dag idag först skola fast ja hade väll inte skolarb länge men jag lv uss vid halv 6 och nu är klockan ca 01.30 så ja jag har vårt vaken i snart 20 timmar :O (intresseklubben antecknar) men nu ska jag iallafall sova. Så ja bilderna från valborg kommer uss i morgon efter ca 15 tiden då vi nog troligt vis åker upp till Nitten för att kolla laget och även gilla en korv eller två! Men ha det så bra, och godnatt. Pussar!


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: MATILDA

jag har bara legat i soffan och försökt bli frisk :( Och hur är det med dig ? :D

2010-05-01 @ 10:50:43
URL: http://lbm.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0