Söndagen är slut

2009-09-13 @ 22:01:37
Hejsan
jaha, även denna söndag fick ett slut så nu upp till bevid vad har jag hunnit göra på min to do lista som jag skrev i morse, så här såg den ut iallafall:

  • Städa mitt rum
  • Dammsuga mitt rum
  • Torka golvet på mitt rum
  • Dammtorka mitt rum
  • Baka ostfrallor
  • Vattna mina blommor
  • Städa min garderob
  • Tvätta en tvättmaskin
  • Laga mat (spagetti och köttfärssås)
  • PLUGGA, PLUGGA och PLUGGA (prov på tisdag)

    ganska mycket hann jag ju med, det dära med torka golvet orkade jag inte och har faktiskt dammtorkat lite grann, och lagt in mina kläder som jag tog upp nerifrån, men inte städat, så lite kaos i den. Men har faktiskt gjort en sak som inte stog med på listan nämligen att vika massa handdukar! :D

  • Kommentarer på detta inlägg
    Postat av: Anonym

    Heej :)

    Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

    Kanske något som just du skulle vilja vinna

    eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



    Kika in på länken och var gärna med:)

    http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



    Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

    Kramar //M

    2009-09-14 @ 00:52:16

    Lämna din kommentar här:
    Ditt namn:
    Stammis?

    E-postadress: (bara jag som ser)

    Din blogg:

    Din kommentar till mig:

    Trackback
    RSS 2.0