Övningskör

2009-09-10 @ 22:07:13
Halloj idag när jag kom hem från skolan så käkade vi sedan drog vi upp till Nitten och gissa vem som körde upp? Jo jag, 3 mil dit så skoj var det (pappa åkte i en annan bil och jag och mamma i en då vi skulle ha med oss massa grejjer hem) Så när vi kom upp dit så fotade jag allt mellan himmel och jord, bilder senare (eller imorgon) och mamma och pappa tog ner tältet. Och sedan åkte vi hem jag körde hem också, så jag har kört 6 mil idag! Och gissa om det var skoj, ritkigt kul är det! Längtar redan till nästa gång! :D
Men nej nu är det fredag imorgon, riktigt skönt, tycker veckorna går fort nu, men jag klagar inte ^^
Iallafall mamma och pappa, K och M åker ner till gränna imorgon då det är husvagnsmässa i jökp så jag blir själv hemma, dok ska jag hem till Mormor efter skolan och äta mat, längtar! :D
Kommer bli skoj! sedan skjussar hon hem mig.
Förresten imorogn på lunchrasten blir det att äta på bellas, we like! vet dok inte vad jag ska ta, men blir nog en baugette kanske? Aja det visar sig! :D
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0