Hejsan

2009-09-15 @ 21:53:27
Frånvarande från bloggen? Svar: JA!
och jag ber om ursäkt fullt upp, igår efter skolan åkte vi ju till Örebro, handlade lite saker.
och kom hem sent då också, så orkade inte uppdatera. Och idag då, jo mamma sitter just precis i skrivandets stund och skruvar upp min dator :P Haha, köpt ett ramminne, men vill inte funka, så just nu sitter jag här och skriver på mammas bärbara medans mamma fixar min, får se om det funkar skulle ju vara bra, kanske blir den då lite snabbare (Y) Iallafall, kom på idag vid på bussen hem att jag inte hade ätit någonting på typ över 20 timmar senast jag åt var igår på donken vid typ 19:00 tiden (eller ja nu har jag ju ätit) men sedan jag kom hem, och har vart i skolan och så så hade det gåttt typ över 20 timmar, helt sjukt :O men var ritkigt hungrig och hade ont i magen då. Så det blir inte nått mera sånt. Jag önskar verkligen att skolmaten var bättre och godare än vad den nu är. För den är INTE god, blää! Och sen undrar dem varför ungdommarna inte äter i skolan? konstig hörrni. Tyckte/tycker ni om maten som serveras/serverades i eran skola?
Iallafall, imorgon var det tänkt att vi skulle ha skolfotografering, men vi fick veta idag att fotografen är sjuk, så det vart en annan gång, fast vi vet inte när, det visar sig. Men ganska skönt då vi inte hade hunnit gjort en skylt som vi skulle ha, och lite sånt, så var ganska skönt, och var inte taggad för kort imorgon, nått annat jag är mer taggad för är möss provningen på torsdag, vi ska då prova studenmössor!!


snart är det vi, som tar studenten!


Menmen, nu ska jag snart sova tror jag, är riktigt trött, imorgon förresten har vi HLR (hjärt och lungräddning) på olycksfallsvården, får vi se va det blir, är ju riktigt bra och kunna, eller iallafall veta man man ska göra, så kan nog bli intressant! :D
Eller ja det visar sig, det tråkiga är att vi har världens hål där skulle egentligen ha börjat 10:15 och en annan grupp skulle ha vart före oss, men då vi skulle ha fotografering så bytte vi, men vi fick ju veta idag att det inte blev någon, så vi kunde ju ha haft sovmorgon :P Menmen det funkar iallafall, förresten så ser vår skola hemsk ut, ser inte ut som en skola utan som en ända stor byggarbetsplats, det är hemskt, lastbilar som gör, traktorer, stenar överrallt, bankande, hammrande, plattande och allt vad man kan tänka sig...
Men nu sova tror jag, pusshej


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0