30 september 2009

2009-09-30 @ 21:00:41
Hade ju sovmorgon så började inte förrens 12 så jag åkte med 10:57 tåget, och fick sällskap av joanna som hoppade på i Kopparberg. Sedan gick vi tillsammans upp till skolan, in en sväng på 37:an då hon skulle köpa en baugette. Sedan till b-huset och väntade på lektion, pernilla kom även då, och när vi hade fått gått in i klassrummet så kom även emelie, så vi tre jag, emelie och pernilla satte oss i en "holk" utanför och gjorde uppgiften vi hade fått, och sedan slutade vi vid 13:00 sedan hade vi psykosocialt arbete där vi fick fortsätta med uppgiften vi fick, och magda var iväg på möte så vi hade ingen lärare, men vi gjorde klart den och satt sedan och prata ett tag! :D
Tog sedan 15:00 tåget hem (haha, lång skoldag) och var i kopparberg runt halv 4, mamma kom och hämtade mig, åkte till oscaria, sen ica och handlade och sedan in och beställa varin pizza, sen körde jag hem! :D


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0