1 september - 2009

2009-09-01 @ 20:10:33
Hejsan
jaha ny månad igen, känns som jag skriver det var och varannan dag, tycker månaderna går sjukt fort nu. Herregud det är ju snart 1 januari 2010 bara 4 månader kvar, så har vi ett helt nytt år, känns lite skumt sådär.
menmen sak berätta om nuet istället, alltså min dag idag!

Klev upp vid 6 och gjorde iordning mig gick till bussen och upptäcker när jag är halv vägs till bussen att jag har glömt mina nycklar hemma, jäklar tänker jag, och drar fram tågtiderna och ser då att tåget går ca 7:40 tror jag det var,och klcokan var då 7:10 så jag skulle hinna hem och sen till tåget (istället för bussen) så lägger ner tidtabellen och går hemmåt igen, lagomt stressad och irriterad. Och kommer plötsligt på att mina hemnyckalr och skåpnycklar sitter ju på samma nyckel, haha så hur ska jag komma in? haha smart man är på morgonen när man är lagomt trött. haha så var ju bara att vända (tur att jag inte kommit så lång) och små springa till bussen, som jag fatiskt hann med, haha ibland har man tur, så när jag hade satt mig på bussen skickade jag ett sms till nilla och frågade om det var lungt att jag la in mina grejjer i hennes skåp och lånade papper och penna av henne, och det var det. Så lite mindre stressad.
Så har lånat papper och penna hela dagen av nilla men det har gått bra, bara några gånger har jag tänk: VART ÄR MINA NYCKLAR, innan jag kommer på mig själv att dem ligger hemma. Men imorgon får jag inte glömma dem, man känner sig lite halv och lite handikappad utan nycklarna, helt ärligt.
men annars har dagen vart bra, men alldelse för lång, slutade 16:00 så var hemma vid en 17 tíden och då var min mormor här, hon hämtade sin dator som mamma har fixat. så vi fikade lite, och på tal om fika så har jag ett winerbröd där nere som jag köpte när vi gick till bussen, ett till mig och ett till nilla men vart inge sugen på det när jag satte mig på bussen så ska gå ner och ta det när jag skrivit klart detta!

Och förresten imorogn måste jag skicka in västmanlandsfonden eller ja blir att skriva klart det imorong och skicka det på torsdag, jag måste! för vem vill liksom inte ha pengar?
men nej nu ska jag hämta mitt winerbröd sedan ska jag göra klart pedagogiskt ledarskaps- uppgiften som ska vara klar imorogn. har två frågor kvar! :D
Så vi hörs senare, då kommer även dagens outfit upp.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0