Tisdag kväll!

2009-10-20 @ 22:06:44
Hej
förlåt för sämsta uppdaten idag, men det ska jag förklara nu!
jo inatt vid typ 2-3 gick jag upp och tog en huvudvärkstablett, för hade sådan huvudvärk, gick sedan och la mig igen, dock inte så lätt att somna om, men gick tillslut klockan ringde vid 06:30, men huvudvärken var kvar men gick upp och tänkte att den skulle gå över men icke så ringde till dagis och sa att jag skulle vara hemma idag, och det hon sa att det var många som var sjuka. Bara jag inte blir sjuk för det har jag inte tid med!

Men iallafall så har inte suttit vid datorn, utan har hämtat ved och pusslat, och nu på kvällen så har jag kollat på en film tillsammans med mamma och pappa, svensson svensson ^^ haha riktigt rolig!

Imorgon blir det att åka med vanliga bussen för att jobba med projektarbete på morgonen, sedan trodde jag vi skulle äta på bellas men det skulle vi inte (tror jag) så blir att äta i matsalen, sedan ska vi åka till örebro tillsammans med hela BF och OP programmet och kolla på teater. får se vad det är, skoj och göra något annat än bara sitta i skolbänken, kommer hem ganska sent rut 18-tiden. Så blir uppdate då.

Hoppas Ni har haft en bra tisdag!
PUSS hej för nu ska jag sova! :D

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: elise

frågestund på bloggen, alla som frågar något får en länkning :)

2009-10-21 @ 19:02:39
URL: http://liesy.blogg.se/
Postat av: Natalia

Sv: taaaack gullunge :D



ja jag håller med, det är skitsvårt :/

hihi :D vad gör du då gumman? :D

KRAMKRAM!

2009-10-21 @ 19:22:39
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

Ush, huvudvärk är inget kul.

2009-10-21 @ 22:57:56
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0