Sista dagen på denna vecka!

2009-10-18 @ 13:03:20
Hejsan, ja som sagt så är det söndag idag!
och vad händer, jo det blir att ta det lungt, senare (vet inte när?) kommer anna, ted och mattias hit.
Men nu ska jag gå ner och höra med Mamma och Pappa och vi ska fika lite, ska visa bilderna från igår också men de visar jag i ett annat inlägg, så alltså så kommer de senare i ett eget litet inlägg, men ska iallafall försöka blogga flitigt idag, ska bara komma på något bra att skriva.
Men vi hörs, för nu ska jag gå ut och kolla vad dem pysslar med!


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: rebecca

svar: Jaha fan vad roligt att ha praktik på ett dagis :D barnen är ju så sööta!!



Ja jag läste sammanfattningen nu och ser faktiskt på reprisen nu! Trodde inte jag skulle hinna se den, men hinner nog se alla uppträdanden i alla fall :) För att camilla åkte ut såg jag ju i tidningen dagen efter! Tur att hon åkte ut, hon har för mycket att säga haha :D

2009-10-18 @ 13:15:11
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Yoursooofine here!

Hejsan, hur mår du då? =) och har helgen varit underbar ? =)

2009-10-18 @ 13:22:53
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0