Min dag - 091012

2009-10-12 @ 19:17:41
Hejsan
Min dag idag har vart väldigt lungt gick upp vid 9:30 ungefär så hade lång sovmorgon (riktigt skönt ska ni veta) pappa skjussade bort mig till station då jag åkte tåg till Linde, så var i Linde vid halv 12 då gick jag upp till körskolan där Pernilla satt, efter det hon gjorde klart det hon höllpå med så gick vi till Bellas sallad och pasta resaurang. Så käkade vi där hon tog pasta och pasta sås och jag tog tonfisk baugette + ett glas vatten var!
Mums var det.


Efter det gick vi till skolan där Emelie väntade sprang runt (eller ja vi gick) och letade efter en data, i bibblan var det fullt, F4 hade dem lektion men vi fick vara där men då skulle vi vara tysta och vi var ju tvugna att disskutera, så då knackar vi på till personalrummet, och frågar om vi kan vara i F7 men Magda som då öppnade sa att det var lektion där, så hon följde med oss till C6 och kollade där, och var folk där men vi fick ta en dator så det var bra det, så vi skickade ett mail till Kumlaanstaleten + skrev ut lite (läs; massa) papper.

och vid 13:15 började våran lektion min och pernillas, då vi har massage, dok slutade vi klockan 15:15 så gick då till station in på Adams kiosk P köte tuggumi och jag en coca-cola. Sen gick vi till bussen, som såklart var försenad men tilsut kom den och vi åkte hem, hoppade av vid okq8, sen efter kopparberg så körde jag hem. Sen fick jag en lastbil bakom mig så svänge in vid ställdalens affär, och tror ni inte han också gör det. Så inte mer med det så jag blinkar och svänger ut, och vad tror ni tror ni inte lastbilen också svänger ut så får ju han iallafall bakom mig!! Haha, lite jobbigt, för svänge ju in för att slippa ha han bakom!

Menmen, hemma åt vi mat också så och nu sitter jag här vid datorn. Tänkte lägga in dagens outfit, sedan visa mina blåmärken på knäna, haha som jag har fått från dagis, mer om det då jag lägger upp inlägget ;)

Jag hoppas ni har haft en bra dag

Kramar till er, förresten vad tycker ni om jag skulle ha en frågestund, jag svarar på ALLA frågor? Skriv i en kommentar vad ni tycker!


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Natalia

Sv: Hehe okej :D Varit i skolan, shoppat och typ inget mer :) KRAMKRAM

2009-10-12 @ 19:29:26
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0