15 oktober

2009-10-15 @ 20:31:00
Hejhej
torsdag idag redan, vart försvinner veckorna nu för tiden?
och snart ihelg igen okej det klagar vi verkligen inte på. ska bli riktigt skönt.
dagen har vart helt okej vart ute i princip hela dagen också först i morse eller jag vid en 9-tiden gick vi upp till blåsåsen (heter det så?) och var där och åt frukt, lekte och sedan också åt vi mat där blev grillad korv!
Sen var vi tillbaka på dagisen kvart i 1, så d¨vart det för mig att ta rast i en halvtimme sedan ut igen, och där ute har jag vart tills jag gick hem.

Och när jag kom hem så kom Anna och Ted och hälsade på, och sedan även mormor. Så vi fikade lite också så, sen åkte dem hem och vi åt mat, och nu sitter jag och skriver detta som jag egentligen inte skulle göra, gör allt annat än det jag egentligen ska göra, så skärpning!!!!
det jag egentligen ska göra är att göra en skol-uppgift om min aolika roller, som jag ska skcika in till min lärare idag! så lär sätta igån dok har jag redan börjat och skrivit men är inte klar så ska göra det nu, sedan blir det att duscha sen typ sova? Är riktigt trött ska ni veta, och imorgon börjar jag redan klockan 7 på dagis så blir att gå och lägga sig tidigt idag, men slutar då en halvtimme tidigare vilket innebär halv 3! :D
nu plugga!
puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Stephanie

Hej!



Är du intresserad av blommor? Det är jag iaf! :) Och om du vill ha reda på nånting som handlar om blommor så kan du kolla igenom min blogg :) Jag skriver om allt som har med blommor att göra, ska även börja arrangera tävlingar på bloggen där man kommer kunna vinna blomstercheckar eller få blommor hem! :) Tycker du att det låter intressant? Kolla då min blogg, och tycker du sen att den verkar bra så kan du följa bloggen på bloglovin :) Kram!

2009-10-15 @ 20:37:46
URL: http://blomsterfro.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

Lycka till med dagiset dårå :)



Fan, längtar med till helgen, är så stressad och seg i skolan.

2009-10-15 @ 21:18:19
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

Sv: Ja, visst är det ! Jag hade tänkt att eventuellt festa :) En månad sedan jag var ute sist :o Sj?

2009-10-15 @ 22:32:59
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: Solina

sv: hemspråk är det språk du pratar, t.ex om du är svensk så är ditt hempsråk svenska.

2009-10-16 @ 13:54:12
URL: http://solinas.blogg.se/
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Sv: Jag vet inte :p

2009-10-16 @ 14:41:55
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0