Uppdate om fredag+lördag

2009-11-28 @ 18:58:41
Skrev aldrig om min fredag igår, så får skriva om både fredag och lördag nu då ^^

Fredag:
Skolan som vanligt började 8:40 med samhällskunskap, gick igenom vilka sidor vi skulle ha provet på. Sedan fick vi jobba med våran budget, men gjorde inte så mycket. Sen samlades vi i G1 och fick papper om utv-samtalen. Sedan skriva i vilken tid man skulle ha, sedan gick halva klassen och gjorde en uppgift medans andra halvan av klassen hade redovisning. Efter det var det lunch, och Pernilla bjöd på pizza, gött var det! Och sedan gick vi tillbaka till skolan för att ha Historia, fick ju tillbaka provet och det har jag redan berättat men det tåls att nämnas igen jag fick G! ;) så slutade vi runt 14:00 tiden så satte mig i A-huset rensade lite papper sedan gick jag till tåget som gick 14:59. och åkte hem eller gick av i kopparberg, sedan kom mamma och hämtade mig och vi åkte och handlade sedan hem! Kollade på Idol på kvällen så klart! :D

Lördag:
Städat, bytt gardiner, vart på julmarknad, hämtat mossa och tallris i skogen!  och faktiskt bakat en äppelpaj!
Var väll min lördag och nu snart ska jag plugga lite, sen blir det att kolla på tv, eller om jag ska kolla på en film, det visar sig!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0