To do!

2009-11-22 @ 20:52:36
  • Skriva loggbok för gårdagen (projektarbete)
  • Göra klart olycksfallsvårds foldern
  • Börja med budgeten, samhällskunskap
  • Läsa historian
  • Blogga ^^
  • Städa mitt rum
  • Fixa garderoben
  • Lägga in alla rena kläder som jag hämtade från tvättstugan
  • Fixa med gamla datorn
  • Installera sims på den nya datorn, och hoppas att det funkar
  • Vattna mina blommor
  • Fixa nytt schema

    Ja det som är överstrycket har jag då gjort, men ja det som inte är överstrycket har jag då inte gjort eller jo olycksfallsvården har jag gjort lite, men iallfall de som ej är överstryckna hade jag behövt gjort frö dem är vitkigast. Så imorgon efter skolan blir det att PLUGGA, PLUGGA och PLUGGA!
    JAG MÅSTE VERKLIGEN DET

  • Kommentarer på detta inlägg

    Lämna din kommentar här:
    Ditt namn:
    Stammis?

    E-postadress: (bara jag som ser)

    Din blogg:

    Din kommentar till mig:

    Trackback
    RSS 2.0