Tisdag och mingel

2009-11-10 @ 19:32:44

Hejsan
usch vilket tråkigt väder det är, tycker ni inte? är det iallfall här där jag bor, grått och trist!
Nej ändring på det lite sol hade ju inte vart fel.. får se hur det blir imorgon.

Tänkte iallfall berätta om min dag, som har bestått av skola, och bel-fest
åkte in till skolan med 7-bussen imorse, och hade första lektionen mentorstid pratade lite och så sedan var det dags för historia, och herregud va tråkig den lektionen är helt sjukt hon pratar vi lyssnar sedan får vi göra instuderingsfrågor!

så därför roade vi oss med att ta lite bilder ^^

powerpoint presentation!


våran historia bok



Efter den lektionen så hade vi lektion tillsammans med b-klassen i pedagogiskt ledarskap då vi håller på och planerar GYO-dagen sen var det dags för lunch käkade i matsalen,
förresten nästa vecka får vi äta i kulinaren!! :D jag hoppas verkligen det är god mat den veckan! :D Sedan hade vi stina vart redovisningar då, men jag, nilla och emelie har redan gjort våran så vart bara att sitta och lyssna och vid typ halv 2 gick vi till aulan då det var dags för BEL-priset vart prisutdelning, musikunderhållning och lite sånt! sedan mingel i aulafoajen (stavning?) där det bjöds på piroger och herrgårda cider ;)
Sedan slutade vi typ vid 20 i 3! så var skönt så det blev att åka med 3 tåget hem och sedan lite promenad på stan och sedan att gå till mammas jobb då hon slutade, och till ica och handlade och just nu sitter jag här!
PUSS


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0