Söndag

2009-11-08 @ 12:01:57
Ännu en gång är det söndag, veckorna går riktigt fort nu för tiden tycker jag!
det är tillochmed snart 1:a advent? den 29 november, så iår är det inte ens december innan man börjar tända ljus och sådant. Tänkte i ett inlägg senare idag skriva vad som händer fram till vi får lov. Inte så intressant för et men mycket bra för mig, så får se om det kommer upp lite senare!

Jusstja jag lovade ju en ny header, men tyvärr min inspiration ligger på -10 haha alltså verkligen ingen inspiration så det får bli längre fram men tänkte iallfall att innan 1:a advent att det skulle komma en liten mer vintrig header och design. Så ett tag har jag ju kvar, om ni har ideér dela gärna med er! :D

Men nej nu ska jag kolla på MTV och på EMA 2009, tror det började nu klockan 12:00 annars får jag kolla ikväll. Återkommer med flera inlägg underdagen!

Förresten glöm inte bort att det är fars dag idag!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0