NEJ! :@

2009-11-17 @ 08:07:23
Det går verkligen inte bra för mig denna vecka!
igår sov jag knappt någonting på natten + att jag vaknade med huvudvärk så blev hemma.
Idag sitter jag här kl 8:00 och då ska jag egentligen vara i Linde, men nej. Försov mig såklart, + att jag knappt sovit någonting. Men blir att ta 8:58 tåget så är i linde vid halv 10. Verkligen inte min vecka känner jag! :/
Nu blir det att äta, fixa håret, borsta tänderna sedan gå till tåget!
puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: rebecca

Fan va trist.. Hoppas du för en bra vecka för övrigt!!!! Det löser sig nog ska du se (:



svar: Jaa okej! Men försök sök nåt jobb nu då? För då har du ju säkert ett jobb efter skolan om du lyckas behålla det! Men det är väl inga problem? :D

Klart du får! Jag gick samhäll/media med inriktning foto på gymnasiet :)

2009-11-17 @ 09:55:18
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: bbellahh

Sv; Hihi åh vad kul att du tycker dom är roliga :)

Okej vad roligt. Jag ska vara i skolan hela veckan och på fredag åker jag till sthlm med min mamma, syster, systerson och min pojkvän :D

2009-11-17 @ 16:31:11
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0