Min snöiga onsdag

2009-11-04 @ 18:44:12
Hej hallå!
Så himmla grå och trist dag så det är inte sant, och sjukt kallt är det och ingen värme har dem i skolan (haha okej det har dem men det är knappt för det är svinkallt i varenda klassrum)
Jag hade tillochmed på mig vantarna på en lektion när vi skrev!
Åkte hem med 15:00 tåget, så skjussade hem Pernilla och sedan åkte vi hem.
Satte mig här sedan har jag hunnit äta och nu sitter jag här igen och ska skriva samhällskunskapen!! menmen jag är snart klar, blir att skriva ut det imorgon när jag kommer hem..
Men nu plugg, senare kommer det upp dagens outfit + ett litet klipp från youtube (laila i idol juryn)

Ja jusstja angående rubriken idag kom första snön och snöar ute fortfarande, bara det inte ligger något kvar när man vaknar imorgon, fast dem har sagt att det ska snöa typ hela dagen imorgon :/

Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0