Lördag

2009-11-14 @ 11:46:56
Hejsan idag är det Lördag, och det var ritkigt skönt att få sova ut lite.
Vad händer idag? jo jag ska plugga typ hela dagen försöka göra 2 arbeten inte helt klara mn iallfall börja sedan ska jag övningsköra med Mamma in till Kopparberg måste ta ut pengar. Och sen blir det väll lite mera plugg och på kvällen blir det att kolla på tv.
Så nej plugga var det nu!
Puss, och jag hoppas ni får en bra Lördag! kanske har ni redan några planer berätta gärna! :D

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Åh tack snälla du! Vad glad jag blir :)



Hoppas du med får en fin dag, kram <3

2009-11-14 @ 14:59:48
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: bbellahh

Sv; Jag tyckte inte om gårdagens idol faktiskt, lite segt, tyckte att många var ganska dåliga, men mariette var grym! :) Vad tyckte du då ?

2009-11-14 @ 16:10:25
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0