Lördag kväll

2009-11-14 @ 22:46:00
Hejsan
här sitter jag lyssnar på spotify och ska snart skriva om benbrott (frakturer) på mitt olycksfalls arbete som jag har hållt på med idag. Inte klart ännu men kommit en bra bit på vägen det blir att fortsätta med det till veckan som kommer då det ska vara inlämnat vecka 48, men tills det så ska jag väll hunnit klart ^^

Men nu ska jag fortsätta med arbetet skriva lite till, sen ska jag sova.
Upp vid 9-tiden imorgon och ta tåget till Örebro som går vid ca 11-tiden så jag kommer hem vid 21:00 imorgon, kanske skriver då om jag inte är för trött annars återkommer jag på Måndag, ha en bra fortsatt helg!
Puss 

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Natalia

sv: förlåt för seeeent svar :O

vad gör du i örebro? :D eller e du ens kvar där haha :D

Idag blir det bio :D 2012 :D hihi

Hoppas du haft en jättejättebra helg! PUSS OCH KRAAM!

2009-11-15 @ 15:29:36
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: bbellahh

Sv; Tack! Vad glad jag blir :)

Vad händer i veckan då ?

2009-11-15 @ 17:53:09
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hoppas du haft det kul i Örebro! Vad har du gjort där? =)



SV: Jag jobbar som ledare på en fritidsgård för barn och ungdomar på sidan om studierna =)

2009-11-16 @ 10:00:48
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Jag tycker att Tove är duktig, men Reza har bäst röst. Dock är det precis som juryn säger - hon kan inte uttala orden. Jag tycker inte att de andra har bättre förutsättningar än vad hon har, ja, man lär sig engelska i skolan här, men samtidigt - hon har lika stor chans som alla andra att öva in en låt! Vissa ord är svåra för vissa, andra är svåra för andra. Det är helt upp till en själv. Det gör mig bara upprörd att hon ska skylla på sin utländska härkomst, varför inte bara ta till sig det och göra det bättre? Det var inte det att hon uttalade orden fel, hon hittade ju på helt egna ord! Ja, nu fick du en utläggning om det också ;P HAHA. Vem är din favorit?

2009-11-16 @ 14:28:52
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Precis (:

Hm, jag vet inte riktigt, hoppas att Tove vinner i alla fall (: Hon är duktig, men hon måste sluta med sina spasmiska saker, för det ser bara tillgjort ut - hon gör samma sak hela tiden!



Det händer inte så mycket, sitter på lektion i webbdesign just nu (: Själv då?

2009-11-16 @ 15:14:50
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0