Lördag att göra.

2009-11-28 @ 22:27:24

Detta skulle jag göra idag, och har väll inte hunnit med allting men en del av det!
Det som är överstycket har jag då gjort.

  • Byta gardiner, nu ska julgardinerna upp.
  • Bära ner mina tvättkläder till tvättstugan.
  • Baka äppelpaj.
  • Städa mitt rum.
  • Vattna mina blommor.
  • Lägga alla skolböcker på samma ställe. (just nu ligger den överallt i rummet)
  • Göra frågorna på religionen + skriva ut dem. SKA SNART GÖRA DET
  • Blogga.
  • Övningsköra. SKA GÖRA DET IMORGON ISTÄLLET
  • Ut och plocka mossa med mamma till adventsljusstaken.
  • Spela sims.
  • Ställa upp adventsljusstaken.
  • Fota rummet före/efter.
  • Försöka fixa över sakerna från gamla datorn till nya. HAHA NEJ HAR INTE GJORT DET ÄNNU

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: MISSEXTRA

sv: Jo, den har varit bra:)



Tack!

2009-11-28 @ 23:49:01
URL: http://missextra.se
Postat av: rebecca

Du är duktig du :D DU har ju hunnit med massor ;D



svar: Hehe ja, jag fick en jättefin klocka, glas och en glaskaraff, lite blommor, pengar osv :) hehe så jag är nöjd!

2009-11-29 @ 11:57:39
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0