Jag stressar snart sönder!

2009-11-24 @ 22:59:54
Hejsan just som rubriken säger, jag stressar snart sönder! Helt sjukt, det är prov var och varannan dag, inlämningsuppgifter andra uppgifter och just det, alltså så blir det massa plugg!

Det vi har nu är:
Inlämmning folder, imorgon.
Historia prov, torsdag
Samhällskunskaps inlämning budget, måndag? v49
Religionsprov, tisdag v 49 
Aktivitet för klassen, fredag v 49/50
Svenska prov, v 50 nån dag
Olycksfallsvårds fördjupningsuppgift, onsdag v 50
Massage praktiskt prov måndag v 50
Prov samhällskunskap måndag v 50

Asså skojja inte, gissa vilket programm man går? Jo BF (barn och fritid) det märks ju inte, då alla tror att det är slappt, kan bara säga in your dreams, det är då inte slappt för nu är det jäkligt mycket, stressigt som tusan ska ni veta. Bara lust och vara hemma och göra sånt man vill, men nej nu blir det att plugga typ varje dag fram till jullovet! Det är väll härligt?
Jag orkar inte detta, snart är det jullov eller ja 25 dagar kvar typ!

nu ska jag sova, skola imorgon. Men en rolig sak imorgon vi ska på studiebesök på brandstationen så kan bli skoj, och efter skolan hämtar mamma mig sedan åker vi till Örebro, får se om jag handlar någonting, skulle iallafall behöva handla lite julklappar, får man börja göra det fast det inte änd har vart första advent? :D
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0