Jag är tillbaka!

2009-11-16 @ 15:02:00
Hejsan!
nu efter lite bloggupphåll så är jag tillbaka, tänkte berätta vad jag har sysslat med de senaste dagarna. Eller ja dagen igår då ^^

Tog ju 10:52 till Örebro men sen när jag skulle betala min biljett sa "Örebro central, ungdom" och betalade sedan innan han gick sa han ja vi har ju inge ström på tåget så i kopparberg ska vi byta till buss, bra tänkte jag. hatar att åka buss mycket obekvämare + att det tar typ dubbelt så lång tid!!
Menmen väl framme i kopparberg sa dem att vi inte behöver ha bråttom då bussen inte hade kommit än, men alla gick väll ut och ställde sig, (haha och gissa om de som åkte förbi glodde ^^) men iallfall dem sa att bussen skulle komma runt 11:15-11:20 ´men inte kom det någon buss, så vid typ 11:17 sa dem att den skulle komma runt halv men kl 11:33 hade ingen buss kommit, men vid 11:35 typ så kommer det en vanlig länsbuss, som vi som skulle åka till örebro och inte hade några anslutningar åka med, Så var framme i Örebro 13:15, och skulle egentlign vart där 12:00 om jag hade åkt med tåget. Menmen fram kom jag iallfall, vi gick direkt hem till A, satt och pratade och lite så kollade på film, och lagade mat! :D
Sen vid halv 8 gick vi mot station då jag skulle ta 20:01 tåget hem, så jag var hemma vid ca 21:10.

Måndag: idag så har jag knappt sovit något bara legat och snurrat så bestämmde mig för att vara hemma idag, sen blir det skolan imorgon! Så ska forstätta skriva på mitt arbete (olycksfallsvård) sen bara ta det lungt och ladda inför en skoldag imorgon ^^,
Skriver mera senare och måste ju skiva planeringen för denna vecka!
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0