Historia prov!!

2009-11-28 @ 00:24:43

Hejsan!
måste ju berätta vi fick tillbaka vårat historia prov som jag berättade om igår (jösses va fort hon rättade ^^) men bra det. Men ja, hon delade ut och la dem såklart upp och ner, P och jag fick våra samtidigt, var helt säker på att jag skulle få IG, jag var verkligen 110% säker på det, och lyfter försiktigt upp pappret och ser att det står ett G, det står G på pappret, jag fick G på provet. Tänk att ett litet G kan göra en så himmla glad, riktigt glad vart jag!!! Ska ni vet, JAG KLARADE DET!! haha skulle kunna skriva mera så:
JAG KLARADE DET, JAG KLARADE DET, JAG KLARADE DET!!!

så jäkla glad, för hade verkligen inte tid med ett omprov!
Så bra Emma :)


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Emelie

Jag sa ju att du skulle klara det gumman :) grattis! <3

2009-11-28 @ 15:38:27
URL: http://emeliiee1.bloggplatsen.se

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0