gamal/ny dator!

2009-11-13 @ 19:18:00
Har ju helt glömt bort att visa er bilder på min nya dator som jag köpte i onsdags, är faktiskt riktigt nöjd med det!
men iallafall fick ta bilder från google men det funkar ju det också, kan ju även slänga in en bild på min gamla (som jag har kvar fortfarande, haha den står precis brevid mig) så här kommer bilderna:


Okej detta är då min gamla dator, som har märketr ASUS, som nästa vecka blir 2 år.
Den är mindre då den är 14,4", mindre minne och sen har jag bara på denna Windows vista basic. Kommer inte ihåg va den kostade men runt 5000-6000:- nått sånt.
 



Och detta är min nya som också är en ASUS som jag köpte i onsdags (11 november) den är större då den är på 17,3", 4 gb internminne, nya windows 7, jag har webbkamera som jag har två program till (bla cyberlink youcam som jag har laddat hem) sen som sagt är den ju större och därför så finns det numreriskt tangentbord. Kostade 5999:-


Nu har ni fått lite info om min dator ja både den gamla och den nya, kanske helt onödigt inlägg.
Då kan jag gå tillbaka i arkivet och ha lite koll, är det mans ka ha en blogg till tycker jag spara saker som man senare kan gå tillbaka i och minnas!
PUSS

Trackback
RSS 2.0