Fredagsfinal 8 - tema "arena"

2009-11-28 @ 00:47:25


Kvällens modekoll:

Tove, båda framträdande hade hon snygga kläder, gillar hennes stil!

Kvällens modemiss:

Calle, hans jacka/skjorta/kavaj nu va det var, tyckte inte jag passade honom.

Kvällens kommentar:
"Du är smal som en pinne, men sjunger som du skulle vara större än turning torso - Anders bagge"

Kvällens bästa låtval:
Erik, när han körde Kiss, ritkgit bra låt faktiskt iallfall i hans verison!

Kvällens sämsta låtval:
Inget faktiskt, tyckte alla låtar var bra.

Kvällens roligaste:
Att Anders Bagge är tillbaka på plats i idol juryn och hans entré som han gjorde, haha det var skoj!

Kvällens tråkigaste:
Att man får vänta så länge innan man får veta resultatet ^^

Kvällens hiss:
När Erik gjorde Kiss.

Kvällens diss:
Tyckte kvällen var grym, så ingen diss idag.

Kvällens bästa röst:
ERIK OCH TOVE, helt sjukt bra dem är! Dem två ska stå i finalen så är det bara, stjärnor båda två!

Den som gick lämna idol ikväll:

MARIETTE
Det var ida Mariette som fick lämna idol, trodde faktiskt det skulle vara hon. Eller jag var säker på att det stog mellan henne och Calle, och faktiskt så tycker jag Calle var bättre. Men tycker helt klart Mariette är en grym sångerska, men jag tror faktiskt inte hon behöver idol längre hon kommer att klara sig bra själv. Och jag hoppas hon släpper någon skiva. Så jag önskar lycka till och vi kommer få se mer av henne, var så säkra!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0