Fredagsfinal 6 - tema "topplistan"

2009-11-14 @ 18:20:49



Kvällens modekoll:

Erik, enkelt men så jäkla snyggt. passar han riktigt bra!

Kvällens modemiss:

Tyvärr Tove, du bär upp det snyggt och det ser bra ut på dig men kläderna i sig tycker jag inte är fina.

Kvällens kommentar:
"Lyssna inte på surgubben - Laila bagge"

Kvällens bästa låtval:
Tove, en plåga som var för några år sedan. I wish i was a punkrocker. Riktigt bra låt, och det var kul att höra den igen, sen har en grym röst så tyckte det vart ritkigt bra!

Kvällens sämsta låtval:
Eddie, man förstår inte en låt så. Han var tyvärr inte alls bra idag tycker jag.

Kvällens roligaste:
Att Calle valde en liten lugnare låt, som man kanske inte är van att se han i och ett stort + är ju att han gjorde den ju riktgit bra!

Kvällens tråkigaste:
Att Anders Bagge inte satt i juryn, idol blir inte samma utan han! Jag hoppas han är frisk till nästa vecka!

Kvällens hiss:
Att Mariette överraskade med en låt som kanske inte hade förväntat sig att hon skulle välja.

Kvällens diss:
Reza, hon var inte bra idag, och hade inte rätt uttal på orden i låten!

Kvällens bästa röst:
Måste säga ERIK!

Den som fick lämna idol ikväll:

Eddie
Tycker att han har vart vädligt bra, men de två senaste fredagna tycker jag han vart sådär, sedan var det idag 4 gången som han hängde löst, kan ju tänka mig att det också tar på krafterna. Men jag tror vi kommer få höra mer av honom, haha och kanske som dem säger E.M.D.E ^^ haha lite kul eller R(abih), E(ddie), A(någon på A)
Haha nej då, vi får se vad han gör, men är ju väldigt säker att han kommer fortsätta med musik och det säger han ju själv också, bara vänta och se vad som händer! :D


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: S A N N A S . R U M

Jag tycker att Toves outfit var väldigt somrig, och jag är lite emot sommar på vinter/vinter på sommar, om du förstår hur jag menar!

2009-11-16 @ 13:46:58
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0