Fredagsfinal 5 - tema "Världens bästa låtar, valda av idolerna själva"

2009-11-06 @ 23:52:18



Kvällens modekoll:

Erik tyckte jag hade kvällens modekoll ikväll, riktigt snyggt!

Kvällens modemiss:

Mariette, tyvärr på denna bild ser man det dok inte men hennes tröja var genomskinlig och jag tycker inte att det är snyggt. Rösten var grym men inte outfiten.

Kvällens kommentar:
"Totalt såld på dig Tove - Laila Bagge"

Kvällens bästa låtval:
Erik med "show must go on", grym låt och framträdandet var bra, inte en ända dålig sak att säga om det, sjukt bra!

Kvällens sämsta låtval:
Summertime från 1935, som Reza sjöng. Tråkigt att man inte kände igen låten sen tyckte inte jag att hon gjorde den bra, därför blir det kvällens sämsna låtval.

Kvällens roligaste:
Att ha ett tema där idolerna själva får ta den låt dem tycker är världens bästa, det speglar ju också deras personlighet i dem låtarna dem väljer så det var roligt.

Kvällens tråkigaste:
Att Rabih står still skulle vilja se den han var då det var MJ-tema för då var han så sjukt bra, men tyvärr idag räckte det inte. Han skulle behöva ändra tonläge, men förstår att det är svårt. Men starka låtar som han sjungr blir så klena eller vad man ska säga.

Kvällens hiss:
Det var att Clabbe kommenterade idolernas låtar.

Kvällens diss:
Calles skrik mitt i låten ska det vara så i orginalet eller bara nått han har lagt till? Tyvärr gillade jag inte det, men resten av sången och framträdandet var grymt.

Kvällens bästa röst:
Måste säga två och det blir Tove och Erik, mina två favoriter! :D

Den som fick lämna idol ikväll:

RABIH
Den gången det var MJ-tema han var riktigt bra, och jag tycker han har utvecklats väldigt mycket om man kollr på audition och sen fram till idag. Han verkar vara en härlig person som inte har långt från skratt, och hans leende får en ju att smälta haha ^^ sant ju.
Nej jag hoppas vi får se nått av honom i framtiden kan bli intressant, så vi får vänta och se vad som händer.
jag änskar han iallfall lycka till! :D


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0