Dejta kudden!

2009-11-23 @ 22:43:42

Hejsan
klockan är just nu 22:40 och jag ska gå och sova nu, så jag orkar upp imorgon (vilket jag inte kommer göra, men gör ändå) vet inte ritkgit hur dagen ser ut imorgon det visar sig, åker iallfall med 16 bussen hem så jag är hemma vid 17, förresten glömde berätta idag kom jag hem runt halv 6 i vanliga fall brukar jag komma hem 17:10 så bussen var ju inte lite försenad, dock tyckte jag det gick ovanligt fort, men tydligen inte!
Aja hoppas bussen är snabbare imorgon, och att det inte är samma buss på morgonen imorgon utan den buss det brukar vara. haha vilka problem jag har, vilken buss jag tycker det ska vara på morgonen ^^ Haha, jaja, sånna funderingar har jag, så det återstår och se vilken slags buss det bli imorgon..
haha mer om bussarna i ett annat inlägg ^^
Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: rebecca

Fin design du har fått :D Älskar de små snöflingorna ^^



svar: Hehe tack för gratulationerna på min födelsedag förra veckan :D

2009-11-24 @ 11:17:32
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Natalia

sv: Oj då haha :D skulle aldrig orka :D

Min dag har varit bra men vädret är skit här med! Det är bara en massa regn hah :D

PUSS & KRAAM!

2009-11-24 @ 15:16:15
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0