mitt huvud sprängs!

2009-05-03 @ 19:51:07

Hejsan, jag har så ont i mitt huvud, men får väll skylla mig själv när jag sitter framför datorn?
men ska snart gå ner och kolla på tv (som om det skulle vara bättre?) nej precis.
Imorgon är det måndag och skola igen, är väll inte så kul, men har iallafall kort dag, så det är skönt och när jag kommer hem så ska jag göra samhällskunskapsläxan "långtbortistan" måste lämna in den på tisdag, så det ska jag fixa imorgon.
förresten hade ju kalas här idag, det var jag, mamma, pappa, anna, ted, lena och mormor (det kommer bilder på det jag fick en annan dag, typ på tisdag år jag får presenter av mamma och pappa)
ich dem dära bilderna jag lovade från igår har jag inte orkat lägga in men dem kommer jag lovar, och då kommer dem nog på detta inlägg som jag skriver nu.
Men nej nu ska jag visa mamma en bild jag har tagit sen så ska jag gå ner och kolla på tv, Puss

Bilderna från 2:a maj kommer nu:
  
  
   
  
  
 


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0