22:18

2009-05-01 @ 22:18:20
Halloj
åt nyss lite kvällsmat, haha och gissa vad det blev xD
makaroner och korv
men ska jag vara helt ärlig kändes hemskt att äta det, så jag nyss kollade på humorgalan - för varenda unge.
där miljontals barn svälter jorden runt sen sitter jag här och äter massa, och gjorde till och med för mycket både makaronen och korv, så jag kasade det, ett barn i afrika skulle kunna döda för den maten :(
men egentligen man kan ju inte sluta äta bara för att dem inte har någon mat (och nu menar jag inte att det inte är synd om dem) för det är det verkligen, ett barn ska inte behandlas så, ett barn ska vara barn, och inte behöva jobba för en liten lön eller ja det spelar ingen roll om det är mycket eller lite lön, ett barn ska vara barn, kunna gå i skolan, inte bli slagen, få mat varje dag. Och sånt som är en självklarhet för oss, men som absolut inte är det för andra barn.
Men nej nu ska jag gå upp, och sitta lite vid datorn (som jag gör nu också) men ska gå upp på mitt rum.
imorgon är det en ny dag och en dag närmare (kalaset på söndag) och tills tisdag då jag blir 18 år!
men det kommer nog faktiskt ett till eller nått mera inlägg lite senare, ska försöka recencera Hannah montana - the movie
PUSSAR

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0