20 maj

2009-05-20 @ 14:41:20
Hejsan
jag är redan hemma och har vart det sen typ 1 tiden.
varför? jo hade ju samhällskunskap på morgonen typ 40 minuter med några redovisningar och så sen pratade vi massa sen slutade vi, då var det dags för lunch emelie gick till bussen, och jag och pernila gick till matsalen och åt sen ner ända till Å-huset för att prata med jonas om vi fick kolla på filmen hemma istället, och det fick vi sen gick vi till -hust för att säga till magda att vi jobbade hemma på kommunikationen, och det gick bra sen tillbaka till A-huset där vi satt en stund och gjorde lite kommunikation men vid halv 12 orkade vi inte göra mer så vi gick ner till körskolan och pernilla gjorde ett test, sen till tåget så åkte med 12:14 tåget hem.
skönt att komma hem tidigare + att jag han updatera innan jag åker igen ^^
men nu ska jag försöka packa sen äta sen drar vi, tror vi skulle åka runt 17-tiden
menmen vi hörs på fredag (om jag inte hinner med ett snabbt inlägg till)
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0