18 maj

2009-05-18 @ 16:53:57
Hej
skit tråkigt väder ute bara regnar hela tiden
menmen haft en lektion idag, barnkunskap, och det var inte heller roligt ^^, men ens ak som var bra är att jag ligger på VG i den kursen! haha trodde jag aldrig men jag är glad, iallafall satte mig i A huset och väntade på S så vi kunde gå till tåget, och förresten medans jag väntade städade jag mitt skåp lite grann ^^,
vi stog med tåget i kopparberg i ca 15 minuter lite drygt, menmen hem kom vi tillslut mamma hämtade mig vid station och Isabell åkte med hem då vi bor grannar..
Nu ska jag träna lite på redovisnigen, och fortsätta koll på klipp på youtube.
Skrier mera sen senare. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0