17 maj

2009-05-17 @ 11:57:29
Norges national dag idag ^^
och det passade ju bra att norge vann ESC igår (idag) för det vart ju klart ungefär kvart över 12.
Så grattis till dem, och låten var ju inte dålig heller, den var faktiskt bra, och han är ju hur charmig och söt som hälst!
Menmen nog pratat om det

Söndag idag, vad händer?
jo tänkte baka en rabarberpaj, gott :D
och ska nu snart när jag skrivit detta gå och ringa till mamma och pappa och fråga om dem ska ära i nitten eller ej, det visar sig, tror inte dem ska det. Så dem kanske kommer hem snart då?, aja inte vet jag det får jag reda på när jag ringer..
Annars hade jag tänkte att plugga lite kommunikation, sen bara ta det lungt.
Men nu ska jag gå och ringa till M&P..
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0