00:37

2009-05-24 @ 00:36:53

Hej mina bloggläsare (haha var tvungen)
nu har jag gjort lite kommunikation så nu ska jag sova men har mycket kvar att göra kommer inte på några bra svar eller vet liksom inte hur jag ska formulera dem, menmen funderar på det under natten och kommer med super svar imorgon. Kommer iallafall (måste) fortsätta imorgon, andra saker som ska göras imorgon:

  • Dammsuga övervåningen
  • Installera TEO trafikskola
  • Byta påslakan
  • Städa klart mitt rum
  • Fixa roserna som har hängt på tork
  • Rensa + städa garderoben
  • baka chokladbollar (negerbollar) 

Känns som jag måste gå upp runt 8-tiden imorgon så bäst att jag går och lägger mig NU

fast först två bilder från dagen, som ni ser så är dem omgjorda, men det ser coolt ut tycker jag :D





jag hoppas ni har haft en lika bra lördag som mig, dok lite små missöden (eller va det heter)
som att jag skar mig på kniven i morse när jag skulle skära smörgåsen
eller
när jag skulle dammsuga datorn och tangenten åker med in i dammsugaren så jag får öppna dem,
men tur nog hittade jag den
vi hörs när jag har vaknat igen.
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0