väntar väntar och väntar

2009-03-22 @ 12:52:18

Hejsan
suprise jag sitter fortfarande vid köksbordet med datorn ^^
käkade nyss mitt winerbröd och dracke ett glas coca-cola.
mamma ringde nyss och anna också. dem skulle kolla på nån bil till anna, så mamma och pappa åker och kollar på dem och jag blir här hemma med anna och ted :)
så vi får se när vi kommer hem ikväll.
skönt att jag är ledig imorogn iallafall, har ju hem arbete på barnkunskapen.
och ska faktiskt jobba med det lite imorgon. ska va inne vecka 15 tror jag det var, eller vi ska redovisa det då, ska sitta i en ring och disskutera, det sättet tycker jag är bra. Men nej sluttjatat om skolan nu ska jag gå och bädda sängen.
Haha och som rubriken vänta, vänta och vänta på att anna kommer hem :)
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0