Pommes och korv....igen

2009-03-22 @ 13:37:25

Hola!
ska laga mat eller ja inte så avancerat satt på ugnen sen ska jag ta fram en plåt öppna lådan och ta fram ett sånt dära som man har i plåten, öppna frysen och ta fram pommes hälla upp dem i plåten lägga tillbaka dem i frysen öppna kylskåpet ta fram två korvar lägga dem på plåten sen in i ugnen med plåten sen vänta.
Haha, nu vart jag riktigt hungrig, tråkigt med samma mat som jag åt i går bara, menmen. det går.
förövrigt så känns det som jag har katthår överallt, menmen smällar man får ta ^^
mamma ringde förresten nyss igen och sa att dem skulle åka och kolla på bil sen komma hit. och att jag skulle äta för dem skulle äta på vägen (inte bokstavligt talat) haha.
jusstja glömde berätta jag var ute i vardagsrummet sen hör jag en smäll, och trulsa reagerar också och ja ba va sjutton var det, så går sakta mot hallen (tror minst det är nån som håller på och tar sig in) men sen var det bara posten som låg på golvet,
haha jadu. inte alltid lätt. nu ska jag göra mat ^^
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0