Net On Net

2009-03-09 @ 18:55:00
Hejsan, nu ska jag visa vad jag (och mamma) beställde igår från Net On Net, eller visar det jag beställde mamma beställde lite pennor och sudd och sånt.
Och allt detta köpte jag:

Var tänkt att jag skulle köpa en kamera och det gjorde jag då den på bilden nedan, och det står ju va den heter också. den kostade iallafall 1890:- och då var det också med 2 GB minnes kort och så en läderväska. så väldigt bra pris faktiskt. och det roliga med denna kamera är att den fotograferar när mpdellen ler, så man missar aldrig ett leende. vi kan ju hoppas att det funkar också men det ska vi testa när vi får det.
Det kommer nog komma en liten recension av den också.



Men jämt när jag handlar så kommer det även med lite inpulsköp, som det som är nedan.
var ju sjukt billigt, så det var ju bra och sånna hära grejjer behövs ju i skolan så det var bra.
nu kommer jag kunna skriva jätte mycket alla saker här kostar mellan ca 5-20 kronor för sak. så riktigt billigt! så var nog inte så dumt iallafall :D


 

 

Detta kallar jag skolmaterial, förutom kankse CD/DVD märkpennorna men det andra.
så vi får se när allt detta kommer, kommer npg antagligen på tisdag (imorgon) eller på onsdag, men det visar sig jag säger till när jag fått paketet.
Nu ska jag göra lite annat än att sitta här. eller ja jag ska fortsätta sitta här vid datorn men jag ska inte skriva blogg.
Puss
Trackback
RSS 2.0