Misslyckande bak :/

2009-03-23 @ 11:42:52
Hejsan
skulle baka lite nu på morgonen och tänkte baka "Snabba rutor" det är som snoddas fast dem är vita. Och i boken står det 225 grader och jag har det men står inte hur länge sakerna ska vara inne, hur stor plåt, och gissa om det är jobbigt, så jag misslyckades vart helt bränd, och rinnande i mitten, alltså skulle det vart en större plåt. Men ska baka den senare (för nu är äggen slut) finns bara två kvar. Så ska ringa till mamma/pappa och säga att dem ska köpa ägg så jag kan baka.. så nu istället ska jag baka snoddas, då det bara ska vara 2 ägg i den och det har jag, sen får jag vänta till mamma/pappa kommer hem. menmen jag har ju hela dagen på mig klockan är inte äns 12 :D, menmen får börja nu annars hinner jag aldrig klart ^^
Skriver mera sen. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0