Försenade bilder ^^

2009-03-30 @ 19:16:44
Hej hallå!
tänkte lägga in dem här bilderna från att jag var kattvakt 21-22 mars.
lite sent men som det heter: bättre sent än aldrig :)
så här kommer dem, kommer bli rätt många men det får ni stå ut med


måste förklara denna bild lite:
jo jag hade dammsugit och tänkte att jag skulle torka golvet också, men hittade då ingen skurhink, så då fick badkaret ställa upp som en hjälpande hand, och det gick väll sådär inget jag rekomenderar iallafall ^^

Massa bilder på trullsa
   
  
  
  
  


Trullsas leksaks råtta


Tvättade gjorde jag också och inte mindre än 3 maskiner med det var bara kuddar jag tvätta i första maskinen 2 kuddar, sen 1 kudde och sist 1 kudde. Haha ^^


Lagade mat, pommes och korv på lördag och ja på sändag blev det inte mindre än korv och pommes igen.
   

Sen var jag tvungen att fota mig och trullsa också så här kommer det två bilder på oss
 

sen hade jag tråkigt lite då och då så jag fotade lite av ted´s leksaker, haha det går alltid att roa sig med något ^^
 

Sådär ja det var några av helgens bilder som togs, jag hade det bra.
och var i gott sällskap men ska erkänna var rädd då och då ^^
som tex när posten kom
ska ta det från början jag var ute i vardagsrummet och trullsa låg i soffan och sov, jag hör världens dunk och trullsa reagerar också, jag smyger ut i hallen och kollar men ser inget eller jo jag ser lite reklam ligga på golvet haha, det var alltså bara posten som hade kommit, men ska vara ärlig trodde minst det var någon som höll på att bryta sig in, sån smäll var det


Så nu blir det inga flera bilder ^^
Over and out!!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Hanna

Haha säger detsamma. Har t.o.m. svårt att tycka någon passar riktigt bra i dom..

2009-03-31 @ 14:59:39
URL: http://pitbullkramare.blogg.se/
Postat av: isabell

sv: ja, den är söt :) söt kisse!

2009-03-31 @ 15:19:08
URL: http://flacking.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

SV: Tack tack! :)

2009-03-31 @ 16:23:41
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: fia

tack :D du har också en jätte fin blogg

2009-03-31 @ 18:02:23
URL: http://fialiaas.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0